tisdag 17 augusti 2010

Jo, tack som fan. nu vet jag åtminstone vad som är felet på mig

öroninflamation & bihålsinfektion.
sa ju det, livet känns ju verkligen underbart.
som sagt, höger örat började kännas väldigt wierd idag så mamma bokade tid hos doktor, drog direkt efter jobbet, fick gå in & ut & överallt tre gånger innan de sa vad jag hade...
jahaja, bara till att börja käka penicillin & ta cortison näs spray. skönt att jag drar på fredag trots allt.
så nu ligger jag helt utslagen i sängen, ska starta SATC. ska även byta mobil ett tag, till min gamla gamla röda. heh. pallar fan inte den andra längre! fick även ett hotell kort av pappa : ) så om jag åker & bor på hotell på scandic någonstans så har jag förbokning genom kortet... eller något. : D det är i & för sig 3d floor, eftersom pappa har uppgraderat till top floor. men mig kvittar.
fick också hem ett vykort på mig & elin från wow idag som posten tog på oss & skickade? random men nice, eller inte jag kanske.
måste bara köra på slutordet att jag saknar min anki. tyvärr lär vi inte ses på ett tag nu igen eftersom jag jobbar & är sjuk sen åker jag iväg på fredag. men nästa vecka är jag ledig : D puss på dig, jag saknar dig snuttis!mina mediciner.mitt alldeles egna hotell kort : Dhaha vykortet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar