måndag 16 augusti 2010

Dålig känsla


mår dåligt, får panikattaker, aldrig haft det innan? är sjukt läskigt.
vet inte vad det är med mig, sov bara 4h i natt, låg & skakade & hela kroppen var cp.
varför.
är jag back to the old days? varför är allt bra & så när man är iväg men så fort man kommer hem så kommer allting ifatt en? varför fan blir det så? så jävla orättvist.
& inte nog med det, jag har ett inflamerat brännmärke på handen. gör svinont.
ska klippa alla mina jävla festivalband nu också, pallar inte ha skiten, fast nu blir man inte känd längre, var rätt roligt faktiskt på way out west, blev ju som sagt kallad festival-veteranen. man tackar. jahaja, jobbet idag gick skitbra i alla fall, pratade med Pontus också. får se.
& varför kan jag aldrig bli frisk? seriöst? jag har varit sjuk i typ 6veckor nu. helvete.
vetifan vad jag ska göra idag, hemma & slappa? fest & umgås? köra bil? köpa telefon?
jag önskar att livet var som innan sommaren, ett disco.

ett stort plus på denna dag & känsla är att jag drar härifrån denna jävla håla på fredag igen!
bokade hotell & tågbiljetter idag. fan jag älskar det. jag älskar att komma bort härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar