torsdag 19 augusti 2010

Great day

okej, denna dagen har varit awesome! tro det eller ej.
mötet gick faktiskt bra, banken gick också kalas, gött när Lalle sitter där. Alltså tänk om alla ens vänner jobbade på de ställen man alltid är på, då hade ju livet varit kalas. på riktigt.
men pengarna kom in & jag var glad.
efter mötet cyklade jag till FH & träffade Anki : ) mycket behövligt, & så värt det. we heart gossip. jajemen, några godbitar bjöd vi på. haha. dessutom så köpte jag mig lite kläder, är ju rabatt där som fan nu så det ägde att det knappt berörde mitt konto ; ) en klänning, ett supergulligt linne & ett armband = 110:- love it.
stannade där tills stängningsdags sen tog jag & anki sällis hem ; ) hehe. bestämde även lite stuffs. hehehe.
nu ska jag ta min hostmedicin, penicillin, alvedon, näs spray, helosan salva för mitt brännsår, betnovat salva för utslagen av medicinen : (, snyta mig & därefter ta en halstablett & lägga under tungan för strängen......... haha vilken problembarn jag blev helt plötsligt, men snacka om att jag vill bli frisk eller! för nästa fredag är det jävla fest för all energi vi har!!!!!!
godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar