lördag 28 augusti 2010

Min finaste vän någonsin


har inte återställt mig ännu : ( men med lite hjälp av mamma om att prata om det så känns det lite bättre, verkligare... men bättre. usch : ( känns som om jag kommer att dras med den händelsen ett litet tag nu framöver : ( jagvillinte.
ska därför gosa ner mig i täcket & kolla på Solsidan, mamma köpte den säsongen i Ullared : ) hon är bra. pappa är för den delen också kanonbra! ska äta lite chips också, måla naglarna & senare äta tacos, mamma&pappa ska iväg & festa lite, så är själv hemma. det behövs faktiskt en dag som denna, även om jag kanske får en hel del flashbacks... åh. gråter fortfarande.
dessutom så kan jag inte gå, knät varar hela tiden så mina bomullsinlindningar sätter sig fast i såret, sen så är min vänstra fot stukad. skönt i alla fall att vädret suger : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar