tisdag 3 augusti 2010

Nile City 105.6

jag har saknat ankica idag? vart är du? : (
avslutar i alla fall den här dagen med Nile City 105.6 underbart.
imorgon ska jag se om jag kan få tummen ur röven & våga ringa jobbet... ingen som vet.
huameja, måste försöka bota min telefonskräck, kanske får testa på jobbet som telefonsvarare? säljare? haha FUCK NO. men nile..... åh älskar den serien. hahaha.
om jag inte vågar ringa imorgon, så ska jag minsann möblera rummet ; ) yiiiha! föresten, nu när jag återupptäcker mina fina inköp från götet så blir jag bara sugen på att shoppa... åh hoppas nästa lönecheck är fet (troligen icke men ändå). nu är det för mycket babbel. ger er en fin musik trudelutt istället:
Nån slängde ut dig som en sommarkatt till slut
Som om det gjordes för din skull
Och du har någon ny att somna bredvid nu
Det är inte lätt att va så ung

(Fy fan vad skönt)
Skönt att jag slipper bli 25
För ögonen svider och hjärtat bränns
(Vad skönt)
Skönt att jag slipper bli 25
Ungdomen brinner ge mig eld
(Vad skönt)
Skönt att jag aldrig blir 25
För sysifos ska till himmelen
Jag svär att jag aldrig blir 25 igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar