onsdag 25 augusti 2010

Vi invaderas av storm & förstör

ja hejhej. okej, dryg dag idag med, kan det bero på värdet tros? hmm.
ja jag fick i alla fall vara på min avdelning i typ 40min kanske? japp, sen hade vi nada att göra.
så fick sätta mig på (troligen min framtida avdelning) hörapparats plocket. hmm. fick nästan damp, hatar när man inte kan klara sig på egen hand eller så. nu känner jag mig som värsta mongot.. & ändå har jag jobbat där i typ 3 år innan. jisses. men det flöt på rätt bra ändå.
vi tackade av jenny, som också höll ett killer pass i fitness typ. gött.
kom hem till världens storm, som pajade vårt utetak, eller ah partytältet, alla pinnar i taket hade typ krökt sig. så mamma fick klippa upp allt & plocka ner & en massa.
sen körde vi till affären & därefter körde jag en liten runda runt lessebo osv till jobbet & ah : ) gick kalas, som vanligt. snart har jag kortet i handen.
nu ska det lagas mat, duschas, målas & sovas! gött gött gött. ska försöka ge mig på jakt på internet igen då jag bara hade massa misslyckandes igår : ( men funderar på att köpa en iPhone trots allt.. fast egentligen vill jag inte... ååh. HJÄLP MIG? det enda jag kräver är en hyffsat nice mobil, bra pris, helst under 2000:- & 3G.. tack. : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar