onsdag 18 augusti 2010

Amazing song

Hate in my heart,
Love in my mind,
I seen nights full of pain,
Days are the same,
You keep the sunshine,
Save me the rain,
I search but never find,
Hurt but never cry,
I work and forever try,
But I'm cursed so never mine,
And it's worse but better times,
Seems further and beyond,

It hurts, but I never show this pain you'll never know
If only you could see just how lonely and how cold
And frostbit I've become, my back's against the wall
When push come to shove, I just stand up and scream "Fuck 'em all"

hehehehe. love that song verkligen, inte förens nu jag kollat på texten & rappare gör verkligen grymma saker! ja.
har varit ute & kört nu, gick svinfint. jag är duktig, hehe. men har a little bit more to go. fast jag har ju redan ett körkort... : ) menmen.
ska käka lite middag, ta mina mediciner, hoppa in i duschen & avnjuta ett eller tre avsnitt av SATC. tänka sig att jag snart sett klart alla : ( BUHU. får hitta något annat man kan kolla på : D
jo jag drar ju till stockholm på fredag, som sagt. har några måsten, äta på rice & tacobar (haha), shoppa as hell & njuta av det stora utbudet de har på allt, äta räksmörgås på hotellet (älskar dem), gå på grönalund & tydligen se amanda jensen... jaaaaa! det ska jag hinna med : ) awesome.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar