fredag 6 augusti 2010

SEX AND THE CITY

åhå. inget kalmar ikväll, sorry guys. men kände att de är inget drag där inne?
alla festade ju igår & de gjorde vi jävligt rätt i : D kan fortfarande inte sluta skratta.
nu sitter jag vääääldigt ivrigt hemma & väntar på mamma&pappa. vill ha grejeeeeer! typ nu. jag älskar ju att få saker (&nej jag är inte bortskämd, det handlar om kärlek). Men en sak vet jag : D : D : D MAMMA HAR KÖPT SEX AND THE CITY BOXEN TILL MIG!!!! iiiiiiiih vadå gillagillagilla på det eller? MEGA GILLA! jag älskar min mamma, väääärldens bästaste är den bruden! så jag har fan kvällen planerad ; ) jag lovar att slänga upp presenterna sen : ) för jag har ju så jävla tråkigt så har inget bättre för mig troligen. hahah!

sedan så måste jag tillägga, vissa vänner i min krets sjönk lite idag. vad är det där med att höra av sig? huh? ni ska ha reda på fakta men ger inget gensvar. dålig stil, mycket dålig stil. är det egoister jag hör ; ) kan man säga, med tanke på att ni inte bryr er om andra än er själva i detta läget.
ta åt dig om du känner dig guilty ; ) KRAMISAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar