onsdag 4 augusti 2010

Detta med sängar & rum

Godmorgon godmorgon!
Sitter & käkar torkade äpplen. så sjukt gott. mmh. blev väckt av Julia vid ett, hon skulle tydligen dra. & jag får inte träffa henne på.... 4-5? månader. helt sjukt : ( så det var lite sorgligt att hon skulle dra : /
ligger i alla fall nerbäddad i sängen & kollar på dating maraton på MTV. perfekt onsdag. fast är sjukt rastlös, funderar på att möblera om rummet, men kan inte bestämma mig, jag vet hur jag vill ha det men vet inte om det blir så snyggt som det är nu? för jag gillar det nu, bara att jag får typ ett ryck(?) när min säng har stått alldeles för länge på samma ställe. & det har den gjort nu... i över 2 månader... mitt lilla lilla lilla rum förändras jämt & ständigt, men såhär har det sett ut ett antal gånger:Mycket gammal bild, men så står sängen nu.. Jag älskar att ha sängen så här, bara det att den står i mitten, & därför ingen annan plats för någonting. Annars så älskar jag att sova när det inte finns några väggar.Haha väääldigt gammalt! Men sådär är asgött att ha sängen, underbart. Bara det att min nya TV är lite större än dendär fjutten på bilden, så tvn kan inte stå på det sättet. Så bye bye.
Men... funderar på att ha det tvärt om! alltså som bilden ovanför fast inkörd i väggen : ) Detta är nice med tanke på att man kan bara gå rätt in & slänga sig i sängen. undebart : ) men som sagt, lite plats lite plats.
Hur tycker ni att jag ska ha sängen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar