måndag 30 november 2009

Im not your toy

Är arg på blogspot.com nu assåö.... har lagt upp 2 olika inlägg : S men de fuckar sönder. Brukar göra det ibland, men nu har jag fan testat allt, explorer & firefox! Vill ju förfasen kunna lägga in mina bilder, inte att det ska fucka sig. Åh. Så får testa om det funkar att lägga bilder & text i varsitt.

Ikväll har jag i alla fall hunnit mycket (3e gången jag skriver detta nu) jag har skrivit klart talet(typ), varit på apoteket, handlat mat, lagat mat, ätit mat, satt upp hylla, fixat hyllan, druckit cola, checkat av kalendern, målat naglarna, dekorerat naglarna, lagt ansiktsmask & nu har jag tänt lite ljus samt ätit en tallrik flingisar! Kollar på BB, niceprice! Godnatt
Längtar till onsdag, haha Ullared på torsdag asså shit, kommer må sämst! Puss : )
Arbetshörnan á la Issa ; )

Hyllan är kirrad & nagellacken är samlade ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar