torsdag 12 november 2009

Skrattanfall

Hej, förlåt för ursel uppdatering.
Dagen i kort sammanfattning. Ingenting att göra på Ica, verkligen ingenting : S hello fun? Nej men fick gå & chilla typ. Sen fick jag en ovänn | : skönt att tjejen inte ska va där länge till, hehe. Nej men jag fick damp. Hehe. Hon var jobbig. Okej. Sen blev det lite frukten & färskvaror & sen lunch. Pratade massa midsommar minnen. Därefter var det jobb, ingenting igen. Tvättade den stora diskmaskinen ; ) HAHAHAHAH. Fick väääärldens skrattanfall, tror hela Ica hörde mig. Har nog aldrig skrattat så i hela mitt liv. Haha. Men tänker inte ta upp det här, ni skulle inte fatta... hehe. Drog till MS & sen Anna & chillade i hennes lägenhet medan hon tränade. Drog hem runt 6. Köpte hårfärg & snart kommer Amanda (min privata frisör ; ) hit & klipper & färgar mig. Hehe. Nice ju. Ska försöka somna tidigt ikväll, somnade efter halv 2 igår. Suck.
Anyway, hörs kanske senare med resultatet på det hela? Hm, vilken färg blir det denna gången ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar