tisdag 17 november 2009

Hat inlägg till SJ som är helt blåsta

JAG HATAR SJ, JAG HATAR SJ, JAG HATAR SJ!!!!!!!!!!
Fan så jävla dumma i huvudet de på SJ är eller. Jag glömde min kasse på tåget hem idag (som innehöll min kalender med massa viktiga datum, min parfym & en halloweenmask) Har försökt ringa & fixa detta sen halv 4. Får jag någon hjälp? NEJ!!!! Jävla fittor är de hela bunten. Man får inte ringa de på tåget om det inte är så att man glömt medicin : S men hallå? Vafan man borde väl få ringa tåget även om det är en kasse med saker eller medicin. Liksom tänk om min plånbok & mobil hade legat där också : S så jävla sjukt stört är det!!!! Det finns något som kallas service, men SJ har fan inte en jävla aning om vad det innebär. Så nu, nu är min förbannade kasse påväg ner till Köpenhamn eftersom det är slutstationen. Där städar de tåget & ser om det finns några hittesaker. Är det så att min kasse forfarande är kvar så måste jag betala 50-200kr för att få tillbaka den : s HUR JÄVLA SJUKT ÄR INTE DET??? Kunde ju förfan ringt tåget då istället & bett dem lägga in kassen på stationen i Alvesta när de ändå bytte personal & jag bor nära det. men nej. JÄVLA SKIT SJ, HATAR VERKLIGEN ER. Fyfan så jävla sjukt asså. Åååååh- är något grymt förbannad. Ska skriva ett klagobrev sen så dom jävlarna får. Till och med en tjej från kundservice skulle ta upp det här : S TILL OCH MED HON TYCKTE DET VAR SJUKT. Asså SJ.......... fattar ni hur cp ni är?

1 kommentar:

  1. Idag var Tåget X2000, helv*tet, försenat så vi missade anslutnings tåget, men SJ meddelade att det fanns extra insatt buss som stod och väntade när vi gick av. MEN ICKE! Det fanns f**n ingen buss, efter ett tag framkom det att det inte ens var någon beställd!!!!

    SvaraRadera