fredag 13 november 2009

Storkalas!

Tja!
Dagen har varit OK. Ont i fötterna : ( Om en timme ska jag iväg till Algutsboda. Min gammelmormor Eva fyller 90år idag så det ska firas med 39andra personer. God mat osv. Stannar nog inte allt för länge men ah : ) trevligt i alla fall. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig bara. Måste börja sminka om mig & fixa håret annars hinner jag aldrig : ) hehe. För er som har Barometern så va lille Eva med i den : ) hehe. Så söt. Jaja, imorgon blir det släktfest igen! Farmor fyller 65år & det bjuds på middag, himla så bortskämd man kan va! Därefter är det maskeradfest (vampyrfest) hos Emilia, blir nog skoj : ) gilla att klä ut mig, bara att jag inte riktigt vet vad jag ska vara än... & det suger mina vänner. Men jag får klura på det.
Som sagt, ska fixa mig nu! Hörs kanske efter kalajset : ) kisses and hugs

vill slänga iväg en liten tanke till Anki (L)
Lilla Eva öppnar presenter : )

Jag åt Eva. Sorgligt nog. Men fan så gott kaffet var.

Julia & en sån där Melker.

& Henke : D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar