onsdag 25 november 2009

Theres a big day coming up for me

Jag kan inte fatta det, imorn fyller jag äntligen 18 år! Som jag har längtat ; ) haha. Inget speciellt egentligen kan ni tycka, födelsedag som födelsedag. Men jag har hela min familj i sängen denna gången. För förra året så låg pappa uppe på sjukhuset i stockholm & kämpade för sin cancer. Allt var annorlunda då. Det var släktkalas här & det slutade med att hela släkten satt framför datorn & camade med mamma&pappa. Men i år är det jag som ska få uppmärksamheten på min födelsedag : ) Åh är så glad över det. Massa paket hoppas jag på också (a) jag älskar paket. Hihi. Jag föddes halv 3 på natten så om 8timmar fyller jag år : ) vill verkligen ha mina paket & allting. Får hoppas på en riktigt bra dag i alla fall, nu ska jag äta kvällsmat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar