onsdag 25 november 2009

You are the one who stand here next to me

Hola. Kom hem för typ en halvtimme sen. Var bara på MAKT lektionen idag, så slutade halv 11. Fick med mig Madde & Lalle hem också, hehe. Så jag slapp åka själv. Fick i alla fall MVG på mitt prov jag gjorde i morse : ) det var fett nice. Bäst i klassen ^^ bra födelsedagspresent? ; ) eller ah, i förväg. Träffade på Susanne i Nybro också, har ju inte riktigt pratat med henne sen hennes besked. Men det var härligt att se henne faktiskt, kände inte igen henne bara.
Nu ska jag ner & laga makaroner tror jag, är sugen på det + att pappa drog nyss så är själv hemma. Har fortfarande huvudvärk sen sprutan : ( suck. Vill/måste va frisk imorn ju : ( ska försöka lägga mig tidigt ikväll = inte somna nu på eftermiddagen. Hm. Ska jag lyckas? Måste plugga lite om jag orkar.
& föresten : ) Ankica & jag firar 3 år idag : D det är inte dåligt de mina vänner! Hihi. Love her. Nu kurrar magen!

Puss hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar