tisdag 3 november 2009

Med vilken hjärna ska jag tänka med?

Sitter nyduschad, exited, förvirrad, stressad, trött & helt lost.
Mötet gick bra med Dosan. Vi mätte, räknade, fixade, trixade & ah. Blev inte riktigt klara ; ) hehe. Höll på i nästan 2h. Oj vad tiden går. Har inte hunnit göra någonting ikväll : / samma sak hela tiden. Måste hinna plugga, hm.
Blev nyss erbjuden något awesome!!!! Nämligen en resa till Prag. Gratis boende, resa, tåg/spårvagnstransport över hela Prag, frukost osv. Behöver bara betala 1600:- för detta. & det gäller en vecka i maj. Låter inte detta helt amazing? Åh jag vill verkligen. Men som sagt, jag har något som heter föräldrar : P plus att det kom lite hastigt. Men får hoppas att jag kommer med i bussen ; ) det är nämligen så att några gymnasie elever i Växjö ska dit på skolresa, & de behöver fylla ut bussen. Men ingen vet hur många platser, eller hur många alla bjuder med... Så hm. Är förvirrad om ni förstår. Nu ska jag se klart de på TV:n. Kanske lägga mig tidigt, kanske läsa, kanske plugga. Men knappast troligt huh?
Godnatt på er i alla fall. Kisses and hugs


Min partner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar