torsdag 5 november 2009

Min önskelista

Här har ni min önskelista till min 18års dag!! Den är om 3 veckor. Så you better buy it now ; ) hehe. Det är inte i ordning! Jag vill ha allt lika mycket, fast mest tungpiercing, kamera, halsbandet & tv.


Ta hål i tungan : )

Digitalkamera.

En fin tavla med en massa minnen från mina kompisar : )

Silkestights med paljettremsa på sidan.

Tv : )

Min brors rum!!! (ej det på bilden)

Massvis med skivor. Helst La Roux.

Sushi : )

Nitarmband.

Nya glasögon : )

Massvis med nagellack, men inte lila eller röda tack!

Hårförlängning.

Påslakan : D helst detta.. men billiga & fina går också bra : D

Lösa nitar man kan styla kläder med.

Mascara.

Filmer. Massvis med filmer. Kvitta vilka, brända eller inte.

Namnhalsband, kanske detta. Eller bara silver.

Nagelstenar. Helst många & typ sådana.

Söta diadem : ) typ sådana. Lite glitter & sånt.

Massvis med Coca Cola Light

Detta är nog inte allt. Kommer inte på något för stunden. Men det kommer säkert... : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar