torsdag 26 november 2009

Min födelsedag

Hej : D födelsedagsbarnet här ; ) haha nej va töntigt.
Min dag började med att familjen kom in med frukost, kasse med paket & sjöng. Det va nice : ) mina paket var NICE. Fan så glad jag blev. Hoppade upp & kramade pappa när jag fick se kameran : D hihi. Cyklade iväg till jobbet & möttes av en massa grattis. Sen fick jag se en stor text rakt fram i fikarummet haha. Men de va kul. Pyntade hela Ica med massa klockor & kulor : D det var kul & blev skitsnyggt. Kassan gick galant (y). Fick en delikato boll av Anna på lunchen ; ). Kom hem & så låg det 2 paket till på sängen : D fick hela 17 paket av familjen : D jisses. Så skoj.
Vad var det jag sa ; ) önskade ju mig 18st paket på min 18 års dag ; ) saknades ju bara 1. Men fick ju en tårtbit..hahah. Åt tacos med far & bror, svingott & nyss blev det tårta! Så sjukt gott. Får tacka för alla gratulationer på sms & facebook, blir superglad! hihi. Så tack! : D Nu ska jag chilla för imorn är en lång & jäkligt nice dag (hoppas jag). Ha en fiiin kväll för det har jag : D
Detta möttes jag av på Ica. ; ) tack så mycket arbetskamrater.

Tårta ; )

Jonathan, måste ju testa kameran lite ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar