måndag 2 november 2009

Nytt favorit program

haha alltså "Ullared" va minsann ett humor-program & jag kommer definitivt att följa det i höst/vinter. hahaha. Fan va sjuka vissa folk kan vara! Visste ni att VD:n - Boris är från Lindås? : ) Nehe, nu väntar jag på att "Silent library" ska börja! Tycker att det är sjukt bra, eller det som går på MTV - "fist of zen". Hoppas att svenskarna också kan (y) inte för att jag tror att det är lika roligt... menmen : ) ska dricka upp min cola nu! Godnatt. Kiss

Läs den här artikeln.
Det handlar om en vampyr : O i Kristianstad. En kille som blev överfallen av en man som var utklädd till en vampyr, som sägs vara norsk. "Vampyren"dök upp snabbt & försvann snabbt. Den stackars killen, mja, han fick halva sitt öra av bitet & fick sy 22 stygn. Helt sick.
Jag gillar vampyr filmer, det är häftigt, det är liksom inte for real. Men nu vetifan. Skräcken börjar komma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar