måndag 9 november 2009

Sjukling?

Hej där ute i blåsiga & kalla Sverige.
Ligger nerbäddad under mitt duntäcke i soffan & glor på TV. Känner mig helt död, helt sjuk typ. Min kroppstemperatur har växlat något enormt idag : S har varit hängig & hostar. Palla bli sjuk nu : ( Hade en väääldigt dålig morgon i alla fall.
Blev lite bättre när mamma skrev att hon inhandlat 4paket till mig idag : D hih. Det närmar sig nu mina vänner. Dessutom skapade jag & anki ett evengemang på facebook angående festen : ) det va nice. Hihi. Hoppas minsann att alla vill komma : O
Anyway, skolan var dryyyyg. Drog till Rosika efter skolan för anki skulle kapa håret. Trodde jag skulle dö när jag cyklade hem & så slutade allt med att jag klämde lillfingret i dörren : ( åh. Nu är det helt bäcksvart ute & det suger, samt att man hör hur mycket det blåser : ( jag vill bara sovasovasova &vakna upp den 24 typ.
Fick reda på att jag ligger 6a på en kölista angående Prag. That's not okey! Tänk om jag inte får åka nu då : ( nee vilken sugig vecka. Nu ska jag äta glass!
TTYL

Anki blir klippt.

2 kommentarer: