lördag 7 november 2009

Champange? Check. Prag? Check.

Nu är det kirrat & bestämt. Jag åker till PRAG : D wohoo. Im gonna love it, i think... haha nä men hoppas de blir jävligt skoj. Åker som sagt med en buss full av växjö-elever. Kommer lära känna dom säger Josse, med tanke på att vi kommer spendera 1 dygn på en buss tillsammans. Hua meja. Kommer jag att dö? Svar: Ja. Kommer jag att ligga i gången & sova? Svar: Ja.
Jag hänger med eftersom jag vill se staden, med tanke på att jag har en framtid där : ) så det vore bra om jag tar mig en titt på staden innan jag tackar ja till jobbet! Hihi. Så mamma&pappa ska ge mig en massa pengar så att jag kan shoppa skitbilligt!!?! ; ) hehe. Ska minsann gå & röja på utestället som består av 5 våningar & 8kr för en öl. Ska vi bli fulla? Svar: Kanske...
Åh är jätteglad nu, men... Det är inte fören i Maj. Så det är ett tag till. Hehe.

Nu har jag ätit en massa gott, först champange, sen varm smörgåstårta. Nyss åt jag kräftor & snart blir det vanilj panacotta med kiwi & passionsfrukt ovanpå. Mums? Perfect night. Är dunder trött & tv:n suger. Får se om jag kan skrapa fram någon film eller serie. Men ha det så bra! Jag kommer i alla fall sova gott i natt ; ) puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar