onsdag 11 november 2009

Jag ska ragga på dig med mina sockor..

Hej : ) ligger nerbäddad i soffan & spelar datorspel. Eller ah, facebook spel. Är ganska drygt faktiskt. Men vad gör man. Update: huvudet är inge vidare. Har ont som bara den : ( så dryyygt. Fick nyss reda på att pappa bokade en resa till Stockholm i december : ) så härligt att komma bort & att definitivt shoppa!! love it. Hihi. Blir Hasselbacken i alla fall. Där är det nice. Blir 18-20dec tror jag. Tror resan blir lite som en julklapp, men jag ska få mitt halsband i jul också, med tanke på att vi inte hann beställa det till min födelsedag : ( blev lite ledsen.
Anyway, spelar Fishville nu, men mina fiskar bara dör ju.. suck. Ska kolla på "Män som hatar kvinnor" med min pappa snart tror jag. Eftersom han också är sjuk den stackarn.
Ha en bra så länge, så hörs vi : ) PoK

Hasselbackshotellet i Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar