fredag 13 november 2009

Jul Kul Cup?

Nu är jag hemma : ) är hungrig...
Kalaset gick bra! Mycket folk men de va trevligt. Maten smakade... hm, pyton? Fy!! Äh. Trevligt sällskap & grammofon spelande. Sen sjöng vi lite tror jag, samtidigt som vi åt ostkaka med grädde & sylt. Därefter blev det marängtårta & kaffe. Gott. Hehe. Runt 10 så tackade vi ungdomar för oss. Impulsdrog till Jul-Kul Cup med Henrik för att kolla in lite människor. Träffade självklart Anki, Sanna & Maria : ) de va trevligt. Gick väl sådär i matcherna vi såg. Sen drog Henke & jag hem vid kvart i 12 typ. Va hos Henke lite oså, kom på vad jag ska va på festen imorn med : D woho. Anyway, ska kolla på GG & TVD nu. Kanske ska smyga ner & äta något ; ) om vi har något vill säga... Puss imorn ska jag sova länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar