torsdag 26 november 2009

Mina presenter! : D

Detta har jag fått : )

Min kammmmera : D hiihhi. Kunde inte ta kort på kameran så letade upp en bild, denna är hyffsat lik. Den är i alla fall brun-lila med lite ränder ellerså. SKITSNYGG. Jag dör : )

Namnhalsband : D gissa om jag blev glad? : D

Påslakan <3>

Svinsnygga tights, Nyinkomna & har små blingstenar i remsor på sidan, kan det bli bättre?

La Roux skiva av bror! Oj vilka skitbra presenter jag fååååått

Skärpet är hur skönt som helst, love it. Köpte egentligen det själv, men mamma&papp fick ge det istället : D

Ansiktsmask, facescrub & dubbel mascara. Ena svart & andra silver. Awesome!!!

Nagelgrejer : D happyface on me. Massa nagelstenar, guldglittrigt, rosabeigt & oranget nagellack & sen en fransk manikyr penna. Skitsmart.
Åh love it.

& sen sminket då : D de är minismink så att säga. Väskan tillhör. Det är en liten foundation, litet rött läppstift & liten svart kajalpenna : D urgulligt.

Nu ska jag invänta presenterna som jag får imorgon av alla kompisar & sen släktens presenter på söndag : D Åh jag älskar denna dag!

TACK MAMMA, PAPPA & BROR FÖR VÄRLDENS BÄSTA 18'-ÅRS DAG!!!! : D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar