fredag 20 november 2009

Svamp & delfiner

Hallihallå. Ligger helt nerbäddad i soffan & myser med pringels. Gott. Min rygg är nämligen helt paj känns det som : ( sen har jag fått en djävulsk blåsa på bakre delen av min tunga, vilket betyder att jag kommer att få ont i halsen inom en snar framtid : ( suckkkk. Jobbet gick bra i alla fall, börjar bli riktigt skillad på kassan asså! Woho. Blev en hel del skratt osv. Ah. Många besök också ; ) träffade Mia, Malin & Eve. INTE ofta det händer eftersom de bor i Örebro & Borås. Så imorn blir de kanske fest hos Mattias, orkar inte dra till Folkan ikväll. Hehe. Är så sjukt sugen på Idol kväll. Behöver lite lugn & ro. Hoppas mamma är klar med maten snart, håller på att döööö. Suck igen. Nehejaha. Hör av mig mer ikväll, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar