lördag 28 november 2009

FÖDELSEDAGSFIRANDE

hahahaha hej : )
fyfan vilken gårdag. Den va jäkligt bra : )
Jobbade på Ica dåva, gick sämst typ. Sen blev det hem & fixa & allt. Drog till Anki & fixade lite, öppnade paket : D TACK! Sen så kom en jäkla massa folk, skitkul var de! Fick skitsnygga & MÅNGA presenter : D är asglad. Ska ta kort på allt sen när jag hämtat kameran oså. Fick upp mot 45 presenter eller nått : D äger. Ah, tog tåget in till Kalmar & så hoppade Tobbe & Slynan på i Nybro : D utgång på Palace ; ) va väl inge vidare men hade skit kul ändå : D blev bjuden på en massa drinkar : D det får jag tacka så hemskt mycket för! & det resulterade med att jag spydde 3 gånger på hemvägen (A) stackars pappa. Hahahah. Fy va dåligt jag mådde. Nä men det var kul som fan, dansade sönder med Diana ; ) Hade ju en fin rosa tiara på mig, fick en massa grattis ; ) Får tacka alla för en super bra kväll & firande : D
& TACK FÖR ALLA PRESENTER, NI ÄR UNDERBARA!

ETT MEDDELANDE TILL ANKI.
Det ligger en liten spya på golvet i baksätet ; ) du är hjärtligt välkommen att städa . HAHAHA. Skoja, tack för igår gumman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar