torsdag 12 november 2009

Serietidningar

Hej hej & hemskt mycket hej.
Uppdaterar lite snabbt, klippningen & färgningen har gått/går bra.
Amanda lämnade mig för 20min sen så sitter med färgen i. En burk räckte inte riktigt, så lämnade lite av underhåret men det är okej : ) färgen är då densamma som jag har nu. Förhoppningsvis lite mörkare, men vi får se : ) hoppas på att det blir bra i alla fall. Hehe.
Köpte föresten lite serietidningar idag, har ett projekt på gång så att säga : ) hihi! Nu ska jag snart hoppa in i duschen & sen blir det te & sängen. Puss & Kram.
(slänger upp lite onödiga jag-har-tråkigt-bilder)

Fett nice. 5 kr för alla <3 1st Serie magasinet, 3st Tarzan & 1st Masters of the universe. Var tvungen att ha med färg.

Hehe stor posarN? Nä?

Happy? Nä? Vi får väl se om de smilet sitter kvar efter duschen ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar