tisdag 3 november 2009

Glo

Hej nu sitter jag i skolan. Har ingenting att göra verkligen. Åh. Blir så lack.
Började med att vi drog in till UF. Fick självklart bara sitta & glo. Gjorde lite svenska. Sen så va de religion, gjorde våra egna 10 budord. Haha är min kommentar till det. Hehe. Sen håltimma i en timma. & nu började jag MAKT för 30min sen. Vi har enkilt prat om hur vi ligger till & så. Sen får vi göra vad vi vill på lektionen, bara vi inte lämnar klassrummet. Sounds lika a good lektion? haha. Är trött som ett svin, vill hem. Är hungrig. Men där hemma väntar D på mig sen vid halv 5 : ) drar till med ett litet möte denna dag också. Herregud, hihi : ) anyway, nästa veckas planering so far är: kuratorn. Asså...
Nu ska jag fortsätta att inte göra någonting men inte lämna klassrummet. Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar