tisdag 10 november 2009

CP

Jag ogillar min lärare fett mycket för tillfället. Så jävla dum.
Så här ligger det till, vi har prov imorn om skyltning & jag hittar inte mitt häfte. Anna har inte fått något häfte & behövde alltså få tag på henne idag. Anna letade upp henne i skolan & sa att hon behövde häftet eftersom hon aldrig fick något. Läraren sa att hon inte kunde lämna lektionen eftersom de hade prov. Anna va stressad eftersom hennes tåg gick om 10 min. VI BEHÖVDE HÄFTET. Så kul att Anna aldrig fick det, att vi failar på provet & att det är hennes jävla fel att vi inte får de material vi behöver till ett prov : S vill bara säga att hon är dum i huvudet. Hon kunde ju låtit någon annan vakta lektionen eller något medan hon hämtade häftet : S cp. åh är jättearg nu. Funderar på att inte gå till skolan imorn. Åh, orkar inte med sånthär när man är sjuk : (
Så ah!!!

& nu måste jag installera nyaste msn för att komma in. Detta är ju fan sjukt. Vilken bra dag jag har, inte ens mer huvudvärk nu : (

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar