söndag 15 november 2009

Maskerad fuckers

Men asså, dricker streemat vatten. Sväljer tabletter & kollar på Glee. Jag har varit på fest. Maskeradfest. Dock va vi bara 8 st i think. Det var roligt : ) jag tackar för festen. Hehe. Drack typ inte så mycket, tillräckligt som sagt. Många skratt åt de som va fulla som höghus. Tog V & åt torsk(?) nje. Sprang nere i fiket & busade. Razz kom & hälsade på oss med sina kompisar : ) det var trevligt. Ivan körde hem mig vid halv 12 typ. Det var skönt. Struntade i folkan-festen. Nej nu lät det som en balkan-fest. lååångt ifrån. Gick in på Viktorian & skämde ut mig i min utklädnad. Ena pizzakillen skrattade ihjäl sig när han såg mig, blev generad : ( nej. Jag ska kolla på Glee. Varför underhåller ni mig? Hallå. Hejdå. Jag ska lägga upp bilderna nu liksom, ge er. Puss : ) love. Måste erkänna såhär på småtimmarna, jag har SKITONT i halsen. Varför ska man bli sjuk? Nej.

Var tvungen att arrangera en "höjdarfest" för bilder till projektarbete ; )

Värdinnan Emilia : )

Dosan A.k.a Sookie

När saker börjar spåra ur. Kolla högra hörnet, längst ner. Vår hemmagjorda "V" ; ) hehe.

Det gick utför... Albin var ganska söt. HAHAHA
Märker man att jag skrattar när bilden tas?

Haha. Albin goes hot dance mot Anki. Som gillar't...
Niklas fick tag på affro peruken & blev omplåstrad av syster Emilia.

Nu när ni kollar bilderna... Vad tror ni att JAG var? Ett tips: Jag hade foundation på läpparna & mycket hårspray... vad är jag?

1 kommentar: