lördag 21 november 2009

Shopping

hej, sorry för helt sämst uppdatering.
Gårdagen var faktiskt över mina förväntningar : ) de va kul som fasen tyckte jag, haha! Kommer knappt ihåg vilka som var där ens. Haha. Anyway det var igår det.
Idag blev jag väckt vid 10... *suck*. Åkte till Kalmar med mor, far & Julia : ) det var trevligt som fasen. Var på mode huset & inhandlade 5 presenter till mig som farmor&farfar ska få betala ; ) sen 1 present till Anki. Sen åt vi på Burger King. Hur sämst som helst. Tog en runda in till stan också, hittade 2 presenter till Anki & Julia fann sin efterlängtade klänning : P haha. Kom nyss hem därifrån i alla fall, ska iväg om typ 20 minuter. Ska äta middag hos Henke & så, hans pappa fyllde 55år för några dagar sen. Ska bli gott : ) nehe, måste fixa mig lite nu.
Puss&kram.

Henke & jag (bjuder på varenda bild)

[...]

Haha

Bevis på min kasse, Julia gav mig den minsta de hade...

hahha <3

Nu fattar ni vad jag sitter & garvar åt. Denna bilden är ju helt fucked up. Hahahaha

Ah, såhär såg killarna ut som sprang ut på planen på julkul : P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar