söndag 29 november 2009

Nu ligger jag & kollar på Troja, älskar den filmen. Så sjukt bra : ) har slappat hela kvällen, & så har jag faktiskt gjort mina läxor : D både samhällen & svenskan, är jag bra eller? Hann dessutom med att dricka cola & äta smörgåstårta ; ) Anki kom med en presentkorg som var från Zecki! TACK : ) allt jag gillar låg i den, bra tjej dedär<3 hihi.
Har julpyntat mitt rum lite, hängt upp gardiner & satt upp en stjärn lampa. Kanske kommer bild någon gång, kanske. Imorn ska minsann hyllan upp på väggen, pappa!! : ) hehe. Nehe, nu ska jag kolla igenom alla presenter (a) Tack allihopa för en underbar helg, en underbar födelsedag som bara har varit lyckad. Tänka sig att få presenter 3dagar i rad (typ). Love it. Nattis på er!
Kort, brämhults apelsinjuice <3 latte, daim marabou, coca-cola light & 3 avokado. fan så nice
(tiden stämmer inte i detta & förra inlägget, nuvarande tid: 23:15)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar