torsdag 5 november 2009

Rysigt

Ligger i soffan & fryer. Ovanligt? Nä. För det är iskallt ute : ( tog lite mer än 10min att cykla till jobbet. Eftersom det va snöslask. Det sög, trodde jag skulle trilla. Dessutom skvätte det upp till knäna : ( usch. Jobbet gick i alla fall bra, tog sönder en barnmat (a) hehe. Sen hade vi möte i en timma.
Va vid kassan lite oså, på slutet så hjälpte vi alla kunder med att packa ner varorna : D kändes som om vi gjorde värsta goda gärningen : ) alla blev så glada. Hihi. Var kallt att cykla hem, men det var åtminstone inge blask. Beställde kebabtallrik med mor&bror. Gott som tusan. Hehe. Nu ska jag bara slappa, hade tänkt ta en powernap, men det är för sent : ( åh.
Ikväll uppdaterar jag bloggen med en önskelista med bilder : ) hihi. Puss&kram

& just det, jag tittar allid på Vakna med the voice på morgonen. Idag hade de med han bögen från Ullared, Mattiaz. Eller alltså inte i studion, men han har gjort en musikvideo. Haha. Ganska rolig när han leker stjärna. Ganska underhållande. Ni borde se den i alla fall : ) ni hittar den här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar