lördag 3 juli 2010

Hemkommen från the basics

Äntligen hemma från Anki : ) eller kom för typ en kvart sen. var JÄVLIGT mysigt måste jag säga.
Vi gick ner till affären, handlade vindruvor, chips, äpple, godis & dipp. Mums. Sen kollade vi på Taken, mycket bra film : ) rekommenderar. Var grymt impad av pappan. Sen The Fourth Kind, verkligen ingenting för mig | : läskigt. Sen tillsist avslutade vi med American Pie 1. Haha : ) underbart, pratade om alltingen typ. Sen bestämmde vi picknick date på tisdag : D så skrev lista om saker som skulle tas med & inhandlas. Detta mina läsare, kommer att bli alldeles underbart : D kan inte bärga mig. Fast 3 flaskor olika vin & 3 tjejer... känner min fina baksmälla på onsdag 05.15 : ( huameja. Men man lever ju bara en gång : ) Nu ska jag kolla på film & bara längta till morgondagen : ) hihi. Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar