tisdag 13 juli 2010

Let's take a break? hell no, let's sweat

Hej hej. Ligger avtuppad på madrassen nere! Galet, idag vaknade jag upp med världens sjukaste halsont & hostan är kvar. Började nästan lipa, ville stanna hemma. Då sa mamma nej. Varför | : hmm. Antar att hon vill att jag tjänar pengar ; ) & det är ju sant. Så for till jobbet, Sakib var där till tio, sen lämnade han mig själv för resten av veckan... & hur skall detta gå? Jo tack, känns rätt okej. Svettas som en gris bara, den andra avdelningshalvan har fått någon typ av luftkonditionering som sprutar ut, men inte jag... sitter & känner svetten rinna hela tiden : ( panik.
Nuläget då? Hur känns halsen? Jo fan den är väl len nu, hostan som är cp bara. Men det hindrar inte mig från någonting : ) ska käka glass med Anki & Matej senare. & om det går som det går så hoppas jag på lite mys ikväll också.
Min familj är i Kalmar, utan mig. Men det är bara för att Jonathan var ledig, så de behöver umgås lite : ) heh. Inte mig emot, för då kan jag chilla runt i trosor & bh här hemma. As kalas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar