fredag 9 juli 2010

Äntligen fredag

Goddag : D jag älskar fredagar! Jajemen, för då slutar jag fem över halv 2 `` haha. så bäst.
Dagen har gått jävligt snabbt, även om det slank ner ett & annat glas vin igår ; ) hehehe. Sån alkis. Nej men jobbet var nice, hehe. Bara att jag fått sån jävla hosta : ( hostade blod idag... gött sa jag & spottade. Svettades gjorde jag också, mindre nice.
Ska kolla runt lite om vad som händer ikväll, är sugen som fan på fest, & diddi med ... ; ) vi får helt enkelt se vilken stad vi slutar i. Mig kvitta liksom. Sen så imorgon är det i alla fall fest : D ska dra ihop några här hemma & grilla osv. hur gött som helst : ) ni är så välkomna så!
Nu måste jag nästan sova någon timme, blev ju inte så värst många timmar denna vecka! Haha.
Så eftersom det är grillparty imorgon, så får ni se vad fina pappa & jag fixade i helgen : ) ur nice blev det.Jajemen, fint ska det va! Vi fixade partytält över ena altanen som inte är inglasad, så nu kan man äntligen sitta där, sen inhandlades det nya möbler : ) blev fruktansvärt mysigt! don't you think?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar