söndag 11 juli 2010

Sola & bada, plus lite thai mat

Fan vad det är vaaaarmt. Det är ju inte ens skönt : ( inte när det håller på så pass länge som det gjort, okej om det är typ då & då. Men nu är man ju rätt less.
Var i alla fall i Häljanäs med mamma & pappa & solade samt badade. Det var mysigt. var inte ens svalkande i vattnet : ( sen så beställde vi thai mat, så hämtade det & nu ligger det gott i magen : ) perfekt. Har placerat mig framför tvn, första gången på superlänge! Känns riktigt skönt, som tur väl är så är kommande vecka inte så uppbokad som denna var, men hoppas på lite? Blir i alla fall bio på onsdag : ) can't wait. Dessutom så går jag in på sista veckan innan semester också : D kollade i min pärm igår & med ett leende så såg jag att jag inte har 2 veckor UTAN 3. WOHOHO festfestfest. Fan va härligt alltså. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar