måndag 26 juli 2010

Hehe. Ska sova

Bild från tidigare idag, åt finfin sushi

Nu har Henke & jag kollat in Alvin and the chipmunks 2. Haha älskar de filmerna. älskar theodore! Blev lite chips & choklad till att också! Snart blir det nog sängen för imorgon väntar en lååååång dag av (troligen) mycket kö & endel åkattraktioner ska nog hinnas med. Ska bli nice som fasen minsann, fast jag har sjukt ont i mina ben sen tidigare idag. Mmh. undra vad man ska ha på sig imorgon ; ) haha hade inte ens behövt ha med mig kläder? faaaast, jag sa ju faktiskt att jag inte skulle shoppa när jag skulle hit, jag menar... måste ju spara mina pengar, egentligen. Eller ÄH, pappa betalar.
Inatt kommer äntligen Niklas hem igen : ) skööönt.. hehe. onice bara att jag sitter i götet... jaja : ) onödig fakta för er. Godnatt. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar