lördag 3 juli 2010

Jordgubbar sol & en stycke skåning

vill ha tillbaka detta håret : ( buhuu!

Har legat ute i solen sen senaste inlägget. Har snackat med Julia hela tiden : ) haha gick till & med så långt att jag skulle testa att ha olivolja i håret & sen på kroppen. Visst blev jag brun & håret lent minsann : ) haha! Sen ville vi bada... tills vi kom på att Julia är sjuk. Haha.
Fick samtal från Amanda också : ) mycket mysigt. Har precis tagit en lång kall skön dusch & precis fått på mig kläder. Ska i & för sig inte iväg fören senare! Men lika bra att fixa sig lite smått. Antar väl att jag ska äta snart också (a) hehe gött. Får se hur kvällen avslutas osv. har lite fina mobilbilder att bjuda på sen också, måste bara hitta sladden i mitt stökiga rum (a) hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar