lördag 3 juli 2010

Redan vaken, men fin dag väntar

Godmorgon : D ja det är faktiskt lite av en god morgon. Vetifan varför med tanke på att jag redan är vaken : S skulle ju sova till 2 var det planerat... där sket sig det. Men men : ) ska strax äta lite jordgubbs-frukost & sedan soooola ett tag. Blir en lugn dag idag, med lugn människa.
Synd att alla mina babes är borta : ( men det gör ju inget! Egentligen. Fast jag vill till grillningen ikväll, men det finns en annan som hellre skippar : P åh.
Sitter i alla fall i mitt mörka rum nu & lyssnar på radion. Skitbra! Älskar det. Suger att min mamma jobbade natt inatt, & kom hem för 4h sen. För på så sätt så kommer hon sova hela dagen : ( huameja.
Men tänkte tipsa på musik &sånt, har blivit mycket nu på sistone : ) men hey, jag dela gärna av mig.
Idag är det i alla fall Tove Styrke - Million Pieces , den låter typ som en donkey kong intro grej till spelet : ) men nu ska jag pressa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar