onsdag 7 juli 2010

En dag/vecka som denna är jag glad att kaffe uppfanns

hej hej hej & förlåt förlåt förlåt
Min dator har varit död. Eller okej, jag har inte startat den på ett tag. Eller i alla fall inte för en längre tid ; ) Sorry men har varit full rulle, som alltid. Dra det lite snabbt för nu måste jag sova!
Igår: det var jobb, vid 5 drog jag till Amanda i full utrustning. Yes. Vi gick & handlade mat för 300kr (!!!) sick. Hem till henne, ringa runt lite. Sen gå till Olivias jobb & ge henne en salva. Sen direkt hitta fin picknick plats vid er-sjön. Satt & väntade där i solnedgången på Anki. Sen jävlar vad vi åt, först kex, baguette, kycklig/curry röra, brié ost, vindruvor & vitt vin då. Sen blev det glass, kladdkaka & tomtebloss... haha lite mera vin. Därefter typ random blev det kex, salta pinnar, vattenmelon etc. & mer vin då. VAD VI ÅT. Åt inte ens upp hälften heller. haha.
Sen fick vi besök av Diddi & senare Jeppe. Gött. Satt där på filten ändå till 11. Då fick Jeppe köra hem mig : P gött igen. Tog en raggardusch & somnade typ vid 12 : (
Idag: grymt trött. åh. tisdagsfylla är inte okej. seeeeen så gick jobbet bra, monterade sista tiden & det är kul som fan : ) hehe. Hade inte så mycket att göra idag faktiskt. Sen kom jag hem vid halv 4. Vid 4 satte jag mig på cyklen & drog till ICA. Köpte dricka till Anki, sen till hennes jobb, köpte present till mamma, cyklade till tandläkaren & blev totalplågad : ( sen direkt efter det blev det Didde & tillslut Dianas : ) cyklade hem vid halv 7 & övningskörde med pappa i en timme typ. Fan va jag är bra. Sen direkt när jag kommer hem, har Anki ringt sönder min mobil, så kastade mig upp på cyklen igen & drog till Madde : ) satt där till halv 10. Så ah. Ni kanske förstå varför min bloggning varit gles? : P japp, imorgon blir kanske inte bättre : ) men drar ett inlägg innan jag drar vidare till möte & mys i alla fall.
Förresten, vad sägs som Götet i helgen? JA JA JA ! impulsresor. gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar