tisdag 20 juli 2010

Untrust us

Tjabba! Sömnen har varit riktigt fin. Åh min säng.
Blev väckt runt tio av mina föräldrar tror jag? Men somnade om fort som fan, så vaknade vid 12 : ) urskönt på en tisdag ; ) hehe. Hamnade nere i soffan direkt & bara slappa! Försöker fundera ut vad jag ska hitta på idag, behöver gå till banken men pallar inte det ; ) haha! Får ta & ringa lite samtal också! Kanske faktiskt byta ringsignal på mobilen? Det är faktiskt ganska störande att ha samma signal som halva sverige har! Ni vet sony ericsson.
Men nu ska jag nog fixa rummet lite & sedan duscha, göra hårinpackning & ansiktsmask! Sounds great. Bjussar på lite gamla bilder från typ förra & förr förra veckan från mobilen! Enjoy.Krögers & svalka halsen i fredagsJust chillin' at work.Fin dubbeldate i torsdags. På bild kärleksparet.Åka massa cabbe!
Sitta & vänta på tandläkaren förr förra onsdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar