fredag 2 juli 2010

Jag vill bara stoppa huvudet i sanden

God dag mina vänner!
Dagen har gått rysligt fort, men det är ju bara bra : ) har mest suttit & monterat. Gillar verkligen avdelningen jag hamnade på i år. Mycket bättre än hörapparaterna. Mer frihet. Ingen direkt hitler-bevakning ; ) nej skämtåsido. Men Inger håller faktiskt med ; )
Pappa raggade upp mig med cabben efter jobbet : ) var skönt att åka med den hem typ. Åhå. Väntar på att Ankica ska ringa mig? VM är ju ikväll, kvartsfinal 1 mellan Brasilien - Holland. Jävla land att stava till : P (google ftw).
Ne men den börjar liksom om en timme : O hmm. Såå vad ska jag mer göra idag? Jo STÄDA. Med versaler ja! Helt fuckat vad det är vitt (!!) i mitt rum : S as äckligt. Sen får jag väl se fotbollen själv..... kanske gå en runda i kvälls solen : ) nu när man slipper tänka på att sova tidigt ; ) hihi.
& just det, anledningen till bildbrist. KAMERAN ÄR DÖD. Den går inte att starta : S eller bara när laddaren sitter i : S så får åka till Kalmar på söndag : ( men ska se om jag kan skrapa fram lite gamla mobilbilder ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar