fredag 23 juli 2010

BAZOOKAAAAAAA spelgalna tjajer

hehehe jaaa det kändes ju rätt gött med lite klirr i kassan. & ska nog försöka hålla dem där också, fast ska sätta in lite andra pengar samt få lite osv. Känns också helt okej. Jag vill ha det som det är nu, typ hela tiden ; )
Spelar crash bandicoot med julia, har gjort det hela jäkla dagen. vi har till & med slutat svara när det ringer hem. haha. men nu är vi på värld 4 av 5. Julia ska bara klara bossen... hehe. hon äger. Mattias ringde mitt i allt också, men det var ju chill : ) honom kan jag svara på! haha
Tog lite mat innan också, makaroner & köttfärssås. Ikväll blir det kanske grillat. Gott.
& just det, jag var inne på studera.nu & kollade om jag hade kommit in någonstans. Tyvärr så är jag inte helt antagen, men jag kom in som reserv på 3 val av mina 5 jag gjorde : ) det kändes halvbra i alla fall. Men det var 1. ungdoms- &missbruksvård, 2. socionomprogrammet & 3. Journalistik & medieproduktion. heheheh. Sa ja till alla men sen får man väl se, jag vill ju helst jobba istället för plugga.. menmen : ) nu måste jag peppa Jullan! SEEEEEEEEEES

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar