lördag 10 juli 2010

En drös med random bilder en lördag

Städar för fullt, såg OSKAR i tidningen, så japp, nu är han ramad i mitt rum! love it
Haha hamnade bara i solen typ 20 min, helt omöjligt att vara uteSupernice armband från min supernice mamma!
Ansiktsmasker : ) älskar den med choklad, för det är verkligen som choklad : ) nästan.
2 suuuuupersöta små rosetter från Family House ; )
Älskade älskade parfymen, jag tror detta är 7e flaskan. Kan inte få nog. Detta är min största drog...
Min pappa & min bror hade namnsdag igår (Jörgen) så Jonathan fick denna supergoda parfymen, rekommenderar till alla killar verkligen!
Hittade eiffeltornet nu när jag städade : ) det är faktiskt sant, fick detta av pappa när han hade varit där. Så det är minsann franskt : ) älskar det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar