lördag 31 juli 2010

Du får inte ge upp utan en kamp

seg som en gummileksak är jag idag. helt sjukt. faktiskt... så pallar man festival mycket bättre när man inte får komma hem? egentligen, för när man sover hemma så vilar man ut sig & då blir man slö... fattar ni? Ja.
Idag kör vi all in, fast vi börjar sent. Deportees börjar vid 19 tror jag. & maskinen vid 01. har en känsla av att det kommer vara sjukt mycket folk på den spelningen.. jag säger då bara det.
gårdagen var nice faktiskt, satt & hängde ett bra tag vid campet, synonymer, chips, regn, kiss. Allt. dessvärre är det vissa folk som är riktigt störda & noll IQ. ja. fyfan för er. jag & anki drog oss hemåt vid typ 2? gick med henne hem & sen vidare till mig. blev lite filmkoll & sånt. sen ah.
jag lovar att ge er bilder imorgon eller någon annan dag, ni ska även få se inköpen från Götet. hehe fast har använt mer än hälften nu... meeen som sagt, igår blev det welle erdball (hur jävla grymt som helst?) & sedan kapten röd, dock var det en besvikelse.. hoppas på bättre lycka idag! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar