söndag 4 juli 2010

en tredjedel av den jag var går hem för en tredjedel är krossad & en är din

Sitter i mitt stekheta rum, för jag har nämligen städat!! inte super bra timing kanske. Med tanke på att det var stekhett, tur att man har en fläkt som håller en vid liv : O
Ska bara fixa garderoben lite & sedan dammsuga. Sen är det duschen som gäller, just det. Sen skulle jag ta min brors externa hårddisk & lägga över Remember Me, tror ni den låg där? SÅ FAN HELLER. Hoppas han läser detta. Så jävla dum. Har sagt till han varenda dag i en vecka : S ÅH. Han ska nog va glad att han inte kommer hem förens imorgon!
Kan glädja er med att säga att helgen har varit superfin, massa mys & grillningar, solbrända kroppar & övernattning i en källare. Underbart att sommaren är här.
Nu är det Spotify på hög volym igen. Sen ska jag kanske hjälpa pappa med möblerna där ute... att de alltid ska hålla på . Men altanen blir fin i alla fall : ) TACK & HEJ. Skriver något mer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar