torsdag 1 juli 2010

Sprider kärlek på en gata med för mycket ensamhet

Puh. Vilken jävla varm jobbardag : ( det borde vara olagligt att jobba i sån värme INNE. Åh.
Fast tur att jag överlever med mitt P3 : D haha alltså fy fan va bra det är! Grymt.
Är faktiskt hyffsat glad & pigg idag med. Ska på möte sen, så ska gå om 40 min. Madde ska göra sällskap så ska gå med henne ner till centrum, efter ska vi möta upp Diana & tjöta lite samt ta oss en glass i sommarsolen : ) undebart! Försöker ta vara på all tid som finns att umgås med mina vänner, för det känns som om endel förändrades efter skolan? jaja. Orkar inte lägga tid. Jag har det bra ändå, mycket bra faktiskt : ) hihi.
I helgen då? vad händer då? Hm, jo kanske grillning, lite mys såklart & framförallt SOLA & SOVA! De 2 SS:en som jag är i behov av i mitt liv (för tillfället) haha.
Åh vill bara springa ut nu & hoppa lite, sen träffaträffaträffa mina kompisar! : DGlad tjej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar