söndag 4 juli 2010

Lite kvickt såhär

Update!
Kom precis hem från Lindås, hamnade tydligen där inatt. haha. Nej men var först & myste lite : ) sen körde han mig till Oskar & där var de massa trevligt folk : ) så blev massa snack, grillning, musik, mys & så dansade jag & Amanda i poolen som var fylld med ägg, öl, diskmedel & vatten. GÖTT. Efter att grannarna hade ringt polisen så städade vi undan & begav oss allihopa hem till Jonas. Långt att gå : ( så satt hos honom ett tag, hade sån jävla huvudvärk : ( runt typ halv 3 gick vi hemåt, haha. Med lite skador, inlines & gos i gräset för killarna så var vi hemma hos Lalle. Jag & Amanda sov jävligt gött i bäddsoffan ; ) tills Gustav kom kl.7 på morgonen : ( åhåå. Men sen blev det affären & handla smör, sen degade vi i soffan till Top Model Australien. Haha. Så jävla B.
Nu ska jag däremot ut & sola framsidan. Det är nämligen så att hela min rygg är bränd! Som fan. så måste jämna ut det ; ) uppdaterar senare med bilderna! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar