måndag 19 juli 2010

Cashflow

Jajemen, som ni såg i inlägget under så blev städningen & möblerna svinbra (!!!). Love it. Sitter & finbloggar nu asså ; ) hehe. Har även bytt sängkläder & bäddat sängen, inte ofta det händer nu för tiden. men nice är det.
Var även & handlade lite innan, mamma släppte av mig hos Madde, så blev en liten promenad & massa snack. Tack Madde. Du är bra.
Blev även en onsdagsutgång planerad idag, typ. Om det fixar sig vill säga.
Just det, när jag städade igenom min gamla byrå innan så fann jag 270:- inte illa, inte illa. De låg så fin i två olika plånkor. Awesome. Kanske borde städa oftare ; ) hehe.
Har målat mammas naglar i superfint lila metallic. De drar ju på husvagns semester imorgon, & de är troligen borta i 4 dar `` gött. Jonathan & Julia drog till sommarstugan också. Åh. Fett nice. heheh. Nu ska jag se om jag kan rota fram någon dålig film, funderar på Hundtricket, hittade den bland allt bråte idag. Awesome.
Dessutom så kan jag säga att Remember Me var en stor besvikelse. Den var bara dryg, Rob var bara lod. Men... slutet var fan riktigt häftigt. Satt med klump i halsen i typ 20min. Fan så häfigt. Så med tanke på slutet så är filmen 3/5 sushi bitar. Annars hade den varit en 1:a.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar